Hemsidan under uppdatering & ny blogg

Jag har länge velat uppdatera hemsidan och göra om den. Tyvärr har de senaste månaderna inneburit en hel del nytt för mig både i privatlivet samt jobbrelaterat och ibland har dygnet för få timmar. Men nu är jag äntligen på gång med att fixa till hemsidan. En ny sak sedan några dagar tillbaka, är att jag har skapat en separat bloggsida för min och hundarnas vardag samt träning.

Min tanke är att jag ska bli bättre (jag ska ge det ett till försök iaf) på att faktiskt blogga om vår träning. Det är kul att skriva, det är kul att gå tillbaka och läsa själv och jag har en tanke att kunna dela med mig mer av vår träning, erfarenhet och kunskap. Så hädanefter kommer denna sida enbart vara jobbrelaterad, men vissa blogginlägg kommer även postas på denna sida, samt artiklar. Men alla mer vardagliga blogginlägg om oss, kommer i den nya bloggen.

KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL VÅR BLOGG

start_2016

Kommentera

