Det kommer flera kurser!

På bilden ovan är det min Sniff, ca 9 veckor gammal. Idag är han 3 år.

En av de saker jag verkligen gillar med mig själv, det är att jag har lätt för att komma på idéer. Just nu sitter jag med flera nya projekt för mitt företag, som jag vill börja utveckla. Det kittlas i fingrarna att få börja sätta igång med det på allvar. Mer info kommer så fort jag har fått ihop allt.

En liten sneakpeak är att jag söker en till lokal i Gävle på grund av att jag bor numera i Gävle, samt vill utveckla företaget. Lokalen i Sandviken kommer jag ha kvar och även kursverksamheten. Det känns bra och jag ser framemot nästa år och hur dessa projekt kommer kunna utvecklas!

DET KOMMER FLERA KURSER!

Jag har som sagt haft ett stort tryck hela hösten på privatlektioner samt kursgrupper. På grund av för få timmar på dygnet har jag inte haft möjlighet att erbjuda flera kurser under en tid. De jag satte upp blev överfulla (dvs. jag fick sätta in två extra valpkurser!) snabbt och det är självklart fantastiskt roligt! Men nu i november och december kommer det några nya kursstarter igen! Så håll utkik de närmsta dagarna – först till kvarn!

Kommentera

