Höstens kurser är nästan fulla – en rolig höst!

Mitten av september redan och kursverksamheten är i full gång. Jag har flera privatelever som kommer regelbundet 1-2 gånger i veckan för coachning, i olika hundsporter och vardagslydnad. Samtidigt har jag startat upp flera kurser bland annat flera omgångar av min populära valp- och grundkurs i vardagslydnad (en av grupperna fylldes på en halvtimme!). Jag har riktigt roliga kursgrupper och alla deltagarna är både engagerade och positiva och det gör verkligen hundträningen så mycket roligare!!

Att hålla kurs med supertrevliga deltagare och deras hundar, gör verkligen höstmörkret betydligt trevligare. Sedan är det en lyx att kunna vara inne i lokalen de kurstillfällen det behövs! Den ska fixas iordning nu under hösten, men planeringen tog lite längre tid på grund av att jag jobbar extra som personlig assistent (dagarnas timmar svishar förbi, speciellt eftersom det blir en hel del dygnspass) och pluggar matte på komvux. Men innan året är slut, ska lokalen vara klar är tanken.

Jag tycker det är otroligt givande och lärorikt att få möjligheten att arbeta med annat än min hobby – det ger mig flera verktyg i min roll som instruktör. Det mesta man gör i livet – utvecklar en på ett eller annat vis!

140814-3

De flesta kurserna är fulla redan, men jag har bland annat satt in en extra valp- och grundkurs i vardagslydnad, en aktiveringskurs och nose workskurs kommer också att starta i september. Kika på kurssidan ovan i menyn och ANMÄL DIG DU OCKSÅ till en rolig kurshöst!

Kommentera

