Utvärderingar från elever

Här har vi samlat utvärderingar från kurselever från både privatlektioner, onlinelektioner samt veckokurser i olika hundsporter. Du är varmt välkommen att lämna en utvärdering i formuläret nedan (all feedback är välkommet och självklart får du vara anonym!), det gör mig bättre som instruktör! Tack!

  • Elinor med Maddox om Onlinekurs: Markering: Tack igen för all hjälp, du är så himla duktig på att ge tips, peppa och komma med bra råd! Jag ska hålla utkik på din hemsida efter flera onlinekurser!
  • Tova med Luma om privatkurs Nose Work/Hundmöten: Aldrig varit med om någon som är så enkel att ha att göra med som Matilda redan från första dagen. Har alltid lika trevligt och lär mig nått nytt varje gång både för min egen del och min hunds. Luma blir lika glad varje gång hon märker att vi är på väg till träning!
  • Lina: Matilda Olsson är toppen! Hon har kurser och utbildningar och har ett väldigt bra sätt att jobba med oss och vovvarna. Kontakta henne, är min rekommendation. Jag har gått flera kurser för henne och är väldigt nöjd.
  • Fia om tävlingslydnadskurs: Det är verkligen jätteroligt att träna! Och du är toppen-grym som tränare, MatildaTack för idag! Vi ses snart igen!
  • Margareta: Stort tack bästa Matilda Olsson❤ för att du lägger ner hela din själ och fixar och ordnar aktiviteter för oss och våra hundar!
  • Helena om Kantarellsökskurs: Tack för en trevlig kursdag i Högbo. Både Aston och jag är trötta och nöjda med dagen.
  • Elinor med Maddox om Onlinekurs: Markering: Tack igen för kursen, jag är jättenöjd. Fått så mycket ny inspiration med massor av tips. Vi har utvecklats massor och fått mycket bra råd på vägen. Hoppas du fortsätter med mycket kurser, för du är väldigt duktig på det du gör🙂
  • Margareta: Jag rekommenderar Matilda/Våga Vidga Vyerna! Hon ger allt och lite till!
  • Sara om Nose Workkurs: Kan varmt rekommendera att gå kurs för Matilda! Hon har verkligen varit tålmodig, trevlig och gett alla deltagarna den tid de behövt. En instruktör med stor erfarenhet, som fått mig att bli otroligt motiverad till träning!
  • Hanna om valpkurs: Vi hade så roligt på valpkursen, rekommenderas!🙂
  • Signy om valpkurs: Riktigt rolig och lärorik kurs. Kunde inte ha blivit en bättre start på träningen.
  • Martina Nyström: Jag kan verkligen rekommendera Våga Vidga Vyerna!🙂
  • Margareta:Mathilda har hela sitt hjärta hos hunden och dess ägare Därför kan träning och lek inte bli så mycket bättre än hos Mathildas Våga vidga vyerna
  • Nina Hvidberg Frid: Rekommenderar Matilda Olsson varmt. Mjuka och fina metoder. Dessutom väldigt trevlig!
  • Katarina Bernström: Jag har gått hos Matilda på Våga Vidga Vyerna och tycker hon är bra!
  • Madelene Karlsson: Våga Vidga Vyerna är bra! Jag har haft Leah hos henne!

På denna sida hittar ni stjärnor och recensioner från facebook: klicka här

______________________________________________________________________________
LÄMNA DIN UTVÄRDERING (du får vara anonym)

[contact-field label='Namn' type='name'/][contact-field label='Kurs' type='kurs' required='1'/][contact-field label='Lämna din utvärdering här' type='textarea'/][contact-field label='Vill du få nyhetsbrev' type='checkbox'/][contact-field label='Jag godkänner ovanstående inlägg att publiceras på facebook/hemsida mm.' type='checkbox' required='1'/][/contact-form]

Kommentera

