Träningsgrupper

VÄLKOMMEN TILL VÅGA VIDGA VYERNAS TRÄNINGSGRUPPER

HUNDMÖTESTRÄNINGSGRUPP PÅ FACEBOOK

Här erbjuder vi hundmötesträning för dig som vill träna i förebyggande syfte eller för dig som vill ha hjälp att komma vidare i träningen bland människor och hundar.

Träningarna sker i Gävle, hos mig (Knapervägen 31) eller i Boulognern. Träningarna sker en gång i veckan vid intresse, kvällstid. Datum och tider kommer i facebookgruppen, sök på: VÅGA VIDGA VYERNA – HUNDMÖTESTRÄNING eller meddela mig så lägger jag till dig.

Pris:
De första tio tillfällena du deltar: 100 kr inkl. moms
Betalas via faktura före varje tillfälle alt. hela summan direkt om du hellre vill det. Efter de träffarna är du med på träningarna gratis med den hunden du gått.

PS! Har du inte facebook, meddela mig så skickar vi ett sms om nya träningsträffar!

TEMATRÄNINGSGRUPP PÅ FACEBOOK
_________________________________________________________________________________________

Här erbjuder vi roliga och inspirerande tematräffar för dig som vill träna, ha kul och utvecklas tillsammans med din hund!

Olika teman för varje tillfälle kan vara t ex:
– Agility – Tävlingslydnad – Rallylydnad – Friskvård – Aktiva promenader – Skogsaktiviteter – Tricks – Freestyle – Nose Work – Specialksök – Spår – Vardagslydnad – Fikaträning – och mycket mera!

Träningarna sker hos mig, Knapervägen 31, Gävle. Minst en träff i veckan vid intresse, kvällstid. Datum och tider kommer i facebookgruppen, sök på: VÅGA VIDGA VYERNA – TEMAGRUPPEN eller meddela mig så lägger jag till dig.

Pris:
100 kr inkl. moms/per tillfälle
Betalas via faktura före varje tillfälle alt. hela summan direkt om du hellre vill det.

PS! Har du inte facebook, meddela mig så skickar vi ett sms om nya träningsträffar!

